Klachtenprocedure

Help ons het iedere dag beter te doen.

Home  /

Klachtenprocedure

Bent u niet helemaal tevreden over onze dienstverlening?


Dan horen we dat graag, zodat we samen met u kunnen zoeken naar een oplossing. Vul onderstaande informatie in en u ontvangt binnen twee werkdagen een reactie.

Voor klachten of opmerkingen over het TIS Instrument kunt u zich direct richten tot TIS-NL: tis-nl.nl/contact.
 

Procedure:
  • Binnen twee werkdagen krijgt u van ons een schriftelijke bevestiging dat wij uw klacht in ontvangst hebben genomen.
     
  • Op basis van uw omschrijving van de klacht bepalen wij of uw klacht gegrond is. Wij informeren u daar binnen 1 werkweek over.
     
  • In het geval wij uw klacht ongegrond verklaren en u bent het daar niet mee eens, dan wordt u geïnformeerd over de geschillen procedure.
     
  • Als wij uw klacht gegrond verklaren, dan ontvangt u binnen 2 werkweken een voorstel voor een verbetermaatregel.
     
  • Bent u het niet eens met de voorgestelde verbetermaatregel, dan sturen wij u binnen 2 werkweken een herzien voorstel.
     
  • Bent u daar ook niet mee akkoord, dan wordt u geïnformeerd over de geschillen procedure.
     
  • Bent u wel akkoord met de voorgestelde verbetermaatregel, dan brengen wij die tot uitvoering en houden u op de hoogte van de voortgang daarvan.