Klachtenprocedure

Help ons het iedere dag beter te doen.

Bent u niet helemaal tevreden over onze dienstverlening?

Dan horen we dat graag, zodat we samen met u kunnen zoeken naar een oplossing. Vul onderstaande informatie in en u ontvangt binnen twee werkdagen een reactie.

Voor klachten of opmerkingen over het TIS Instrument kunt u zich direct richten tot de TIS Branchevereniging:
tis-nl.nl/contact.

Velden met een * zijn verplicht. BouwQ B.V. gebruikt deze gegevens uitsluitend voor het afhandelen van uw klacht.

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Niet goed ingevuld

Dit veld is verplicht

Niet goed ingevuld

Dit veld is verplicht

Niet goed ingevuld

Vul alstublieft een omschrijving in van uw klacht

Niet goed ingevuld

Server unavailable, please reload this page.

*verplicht

Onze werkwijze na ontvangst van uw klacht

  • Binnen twee werkdagen krijgt u van ons een schriftelijke bevestiging dat wij uw klacht in ontvangst hebben genomen.

  • Op basis van uw omschrijving van de klacht bepalen wij of uw klacht gegrond is. Wij informeren u daar binnen 1 werkweek over.

  • In het geval wij uw klacht ongegrond verklaren en u bent het daar niet mee eens, dan wordt u geïnformeerd over de geschillen procedure.

  • Als wij uw klacht gegrond verklaren, dan ontvangt u binnen 2 werkweken een voorstel voor een verbetermaatregel.

  • Bent u het niet eens met de voorgestelde verbetermaatregel, dan sturen wij u binnen 2 werkweken een herzien voorstel.

  • Bent u daar ook niet mee akkoord, dan wordt u geïnformeerd over de geschillen procedure.

  • Bent u wel akkoord met de voorgestelde verbetermaatregel, dan brengen wij die tot uitvoering en houden u op de hoogte van de voortgang daarvan.

Hartelijk dank voor de melding van uw klacht

Dit is onze werkwijze na ontvangst van uw klacht:

  • Binnen twee werkdagen krijgt u van ons een schriftelijke bevestiging dat wij uw klacht in ontvangst hebben genomen.
  • Op basis van uw omschrijving van de klacht bepalen wij of uw klacht gegrond is. Wij informeren u daar binnen 1 werkweek over.
  • In het geval wij uw klacht ongegrond verklaren en u bent het daar niet mee eens, dan wordt u geïnformeerd over de geschillen procedure.
  • Als wij uw klacht gegrond verklaren, dan ontvangt u binnen 2 werkweken een voorstel voor een verbetermaatregel.
  • Bent u het niet eens met de voorgestelde verbetermaatregel, dan sturen wij u binnen 2 werkweken een herzien voorstel.
  • Bent u daar ook niet mee akkoord, dan wordt u geïnformeerd over de geschillen procedure.
  • Bent u wel akkoord met de voorgestelde verbetermaatregel, dan brengen wij die tot uitvoering en houden u op de hoogte van de voortgang daarvan.